Borsuk2, właśnie bo może się okazać że kilka razy sie go urzyje i będzie do kosza :|
Głośne - twarde gaszenie silnika O1
Zwiń
X
-
Głośne - twarde gaszenie silnika O1
Witam.Proszę o pomoc,bo przeczytałem wszystkie tematy dotyczące tej dolegliwości i niestety nie rozwiązałem problemu. Sprawdziłem wężyki podciśnienia wg schematów zamieszczanych w necie (jeden wymieniłem od N18 do siłownika klapy gaszącej,bo wydawał się być przetarty). Ok.2tys. temu robiłem rozrząd i mam wrażenie,że wszystko było dobrze - aż od pewnego czasu zauważyłem najpierw sporadycznie , potem prawie zawsze wymienione objawy. Dodam,że jak gaszę ręcznie siłownikiem od klapy gaszącej zawsze gasi miękko.Przy odpalaniu i wkręcaniu na obroty do 1,5tys (pomagał mi sąsiad) obserwowałem siłownik klapy gaszącej -nie reaguje. Czy po podłączeniu VAG można zlokalizować usterkę?Maro
-
-
german81, dzięki za szybką odpowiedź. Szczerze mówiąc myślałem o tym zaworku N239,ale nie chciałem sugerować. A może ktoś jeszcze ma teorię na tę dolegliwość? Wkurza mnie to strasznie .Myślę,że szkoda silnika żeby pozostawić problem,ale tak się składa,że pewnie podłączyć pod VAG będę mógł od 02.08. -urlopy -cały dzień będę w pracy.Pozdrawiam.
[ Dodano: Sob 21 Lip, 12 23:20 ]
Dodam, że N239 na Radzymińskiej kosztuje 153Pln więc nie chciałbym kupować i wymieniać "na pałę".Maro
Komentarz
-
-
fryta1979, jak zdemontujesz pokrywę silnika to EGR będziesz miał stojąc przodem do auta z lewej strony przy podszybiu ,przejrzyj wszystkie węże podciśnieniowe i zdejmij tą rurę od EGR do IC i zobaczy czy nie ma w nim smolistej mazi z oleju i kurzu, przez to może się klapa gasząca do końca nie domykać i będzie taki efekt ,ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz